Ładowanie Wydarzenia

Medytacje Uważności Mindfulness

Każda chwila to dar od życia.
Robię wdech, robię wydech,
Rozkwitam niczym kwiat,
Jestem świeży jak poranna rosa.
Jestem silny jak góra,
Jestem stały jak ziemia,
Jestem wolny.
Robię wdech, robię wydech,
Jestem wodą, w której odbija się to, co prawdziwe,
I czuję przestrzeń głęboko w moim wnętrzu.
Jestem wolny.
Thich Nhat Hanh

Wchodząc w przestrzeń uważności, otwieramy się na głęboki kontakt ze swoim ciałem, umysłem i sercem. Obserwujemy nasz oddech, myśli i emocje – takimi jakimi są – nie identyfikując się z nimi, ani ich nie odrzucając. Bez osądzania czy oceniania, stajemy twarzą twarz ze sobą i z tym, co w nas żywe. Tu i teraz, w tej jedynej i niepowtarzalnej chwili, dokonuje się nasz wybór: czy chcemy być wolni, czy nadal zniewoleni przez stare nawyki, myśli, emocje, lęki, schematy. Uświadamiamy sobie nasz pełny potencjał oraz to Kim Jesteśmy na najgłębszym poziomie.

Zapraszam Cię do wspólnego praktykowania medytacji uważności, które odbywają się w przeróżnych formach: w pozycji siedzącej (medytacje prowadzone i w ciszy), leżącej (skanowanie ciała, techniki relaksacyjne), a także w ruchu (medytacja podczas chodzenia, elementy ruchu spontanicznegi i uważnej jogi) oraz medytacje uważności na dźwięki (dzwonki shanti, misy himalajskie i gongi). Jedną z medytacji, którą praktykujemy regularnie, jest medytacja miłującej dobroci (loving kindness, metta), otwierająca serce i rozwijająca empatię i współodczuwanie dla siebie i innych. Dzięki praktyce uważności w naszym codziennym życiu pojawia się więcej przestrzeni na wewnętrzny spokój, radość, akceptację i wdzięczność, a zmniejsza się poziom stresu i ogólnego niepokoju.

Medytacje są dla każdego, zarówno dla tych, którzy chcą zapoznać się z praktyką medytacji uważności, jak i dla tych, którzy praktykują medytację i chcieliby pogłębić swoje doświadczenie. Jest to medytacja świecka i nie potrzeba do niej wcześniejszego przygotowania czy szczególnego doświadczenia.

Gdyby ktoś chciał doświadczyć bardziej intensywnej praktyki medytacji uważności, która trwa nieprzerwanie przez 8 tygodni, to zapraszam także na prowadzone przeze mnie Treningi Redukcji Stresu oparte na Uważności (MBSR).

Więcej informacji o mnie, o praktyce medytacji oraz treningach uważności MBSR znajdziesz na mojej stronie: www.artofmindfulness.pl.Możesz także śledzić bieżące ogłoszenia i wydarzenia na stronie FB – Sztuka Uważności Wrocław / Art of Mindfulness Lidia Żurawowicz https://www.facebook.com/artofmindfulnesscenter/

Kolejne, regularne spotkania medytacyjne będą się odbywać we wtorki od godz. 19:00 – 20:30.

Zapisy: Szkoła Jogi Drzewo Życia
ul. Tęczowa 57, Wrocław
Tel:510 619 880
https://www.facebook.com/drzewozyciajoga/?hc_ref=SEARCH

Serdecznie zapraszamy i bardzo prosimy o wcześniejsze zgłoszenia !

Prowadząca: dr Lidia Żurawowicz
Od wielu lat praktykuje medytacje (buddyjskie, sufickie, świeckie), jest nauczycielem akademickim, nauczycielką Mindfulness i Certyfikowaną Nauczycielką Programu Redukcji Stresu opartej na Uważności MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction MBSR to oryginalny program prof. Jona Kabata-Zinna z Uniwersytetu Medycznego w Massachusetts (USA), a jednostką certyfikującą jest jedna z najbardziej uznanych jednostek certyfikujących w Europie – The Institute for Mindfulness-Based Approaches IMA, Niemcy). Zafascynowana potencjałem, który tkwi w każdym z nas, ŻYCIEM TU I TERAZ, w pełni świadomym, akceptującym, życzliwym i empatycznym.

Więcej informacji:
Art Of Mindfulness Lidia Żurawowicz
www.artofmindfulness.pl
kontakt@artofmindfulness.pl
tel. 604 589 732

12 Wrzesień
wtorek @ 07:00 pm - 08:30 pm

Details

Organizer

Joga we Wrocławiu – Drzewo Życia

Venue

Joga we Wrocławiu – Drzewo Życia

ul. Tęczowa 57, bud.G, 1 piętro
Wrocław, dolnośląskie Polska

+ Google Map